Subject: AutÕS väljatöötamiskavatsus
From: Kärt Nemvalts <[email-masked]>
To: "Talhk info" <[email-masked]>, "Tartu HK Tartuhk info" <[email-masked]>
Cc: Brigita Rästas <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Feb 2024 10:06:07 +0200

Tere

JuM on käesoleva aasta alguses välja saatnud väljatöötamiskavatsuse (VTK)
autoriõiguse seaduse muutmise ettepanekutega (leitav eelnõude
infosüsteemist:
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/303c69a5-e75f-4496-abff-b5c
5067a3f8d, failid lisatud ka manusesse).

Saadame selle tutvumiseks ka Tallinna ja Tartu Halduskohtutele. Tagasiside
andmise tähtaeg on kaaskirja kohaselt küll juba 05.02.2024, kuid juhul,
kui teil on ettepanekuid, siis ootame neid hea meelega järgneva paari
nädala jooksul (võimalusel nt tähtajaga 16.02.2024).

Lugupidamisega

Kärt Nemvalts

Juhataja

Intellektuaalse omandi ja konkurentsiõiguse talitus

Justiitsministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

53438846

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.